آیا می دانید که محتوای صوتی نسبت به محتوای متنی و تصویری 50 درصد نرخ درگیر شدن مخاطب با محتوا و ماندگاری برند در ذهن او را افزایش می دهد و بسیاری از بیزینس های موفق از محتوای صوتی و ساخت پادکست استفاده می کنند؟

ما در فروغ سیمرغ طیف گسترده ای از گویندگان مجرب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید با بهترین قیمت و کیفیت از خدمات سفارش ساخت کتاب صوتی، پادکست و گویندگی ما در جهت نزدیک شدن به هدف خود بهره مند شوید.

آنیمیشن و صداگذاری

مزایای تولید محتوای صوتی

برندینگ و بازاریابی

همانطور که گفتیم یکی از موفق ترین روش های بازاریابی و برندینگ، استفاده از صداها و پادکست ها می باشد.

نرخ تبدیل بالا

استفاده از پادکست شانس تبدیل شنونده به مشتری را در هر کسب و کاری بیش از 50 درصد افزایش می دهد.

فارغ از محدودیت زمان و مکان

شما می توانید همزمان با انجام فعالیت های روزمره از پادکست های آنلاین استفاده کنید. 

دسترسی آسان و رایگان

پادکست‌ها معمولا رایگان بوده و دسترسی به آن‌ها آسان است. همه افراد می توانند از طریق اپلیکیشن یا وبسایت‌های آنلاین به انواع پادکست‌ها دسترسی داشته باشند.

خدمات تولید محتوای صوتی در فروغ سیمرغ

گویندگی کتاب صوتی

کتاب های صوتی از گذشته تا به امروز وجود داشته اند و خوشبختانه هر روز بر کیفیت آن ها افزوده شده است. تفاوت کتاب صوتی و پادکست در نوع محتوای آن ها است. در ضبط کتاب صوتی همان طور که از نام آن نیز می توان برداشت کرد، محتوای یک کتاب که اغلب فرمت متنی آن نیز موجود است، به صوت تبدیل می شود و توسط گوینده خوانده می شود. تولید کتاب صوتی برای نویسندگانی که قصد دارند هر چه بیشتر کتاب خود را منتشر و در ذهن ها ماندگار کنند یکی از بهترین اقدامات ممکن است.

ساخت نریشن (پادکست)

شاید بتوان گفت که پادکست های جذاب ترین نوع محتوای صوتی می باشند که در آن گوینده درگیر قید و بندهایی که گویندگان رادیو و اخبار با آن دست و پنجه نرم می کنند نیست. در ضبط پادکست لحن گوینده بسیار صمیمی، راحت و روان است و محدودیتی از بابت موضوع، مدت زمان و…ندارد. پادکست ها را می توان به صورت آنلاین از اپلیکیشن های پادکست شنید و یا آن ها را دانلود کرده و به صورت آفلاین استفاده کرد.

پادکست می تواند صمیمیت لازم را بین شما و مشتریانتان ایجاد کند؛ همچنین با ساخت پادکست می توانید یک صدای مانا و ماندگار در ذهن او ایجاد کنید.

مراحل ثبت سفارش نریشن یا کتاب صوتی در فروغ سیمرغ